توضیحات

دانلود متن مجری گری جلسه انجمن اولیـا و مربیـان

فرهنگیـان و اولیـای گرامـی محتوای این فایل متن مجری گری جلسه انجمن اولیـا و مربیـان مـی باشد کـه در قالب WORD(قابل ویرایش) و در 8 صفحه تهیـه تنظیم شده است. خیر مقدم خدمت انجمن و اولیا جهت خرید و دانلود فایل بـه روی گزینـه افزودن بـه سبد خرید کلیک نمایید.

شرح مختصر:

در این فایل ضمن متن های کامل سخنرانی توضیحات جامع درون مورد سخنرانی و نحوه ی اجرای جلسه بـه همراه رای گیری و اتمام جلسه ذکر گردیده هست این فایل ویژه مدیرانیست کـه مـیخواهند با برنامـه منظم جلسه ای موفق و پر بار داشته باشند که تا دغدغه و استرس کاری آنان بـه هنگام روز جلسه بـه صفر برسد و با اطمـینان و اعتماد بنفس بالا حاضر گردند.

بخشی از متن:
به نام خداوند بخشنده ی مـهربان، خیر مقدم خدمت انجمن و اولیا خداوندی کـه داده اش نعمت هست .
و نداده اش حکمت و خواسته اش امتحان.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت حضار عزیز و محترم،
امـیدوارم حالتون خوب باشـه و در تمامـی مراحل زندگی موفق و مؤید بوده باشید. خیر مقدم خدمت انجمن و اولیا خیلی خیلی ممنونم کـه دعوت مارو پذیرفتید و در این جلسه حضور پیدا کردید. جلسه ای کـه برای پیشرفت و موفقیت دانش آموزانی کـه فرزندان شمایند تشکیل شده.دانش آموزانی کـه اگر شماو معلمان بـه دادشان نرسید و یـاریشان نکنید نخواهند توانست خود را از این مرداب بزرگ نجات دهند. مردابی کـه به قدری بزرگ و عمـیق هست که افراد بی تجربه ای مثل آنان بدون کمک شما درون آن غرق خواهند شد و زمانی کـه چشمانشان باز شود خواهند گفت اگر پدرم، اگر مادرم و حتی اگر معلمم بـه من مـیگفت دچار این واقعه نمـی شدم دریغ از اینکه آنان بارها گفته اند ولی گوش آن ها ناشنواست. بعد چه حتما کرد؟ آیـا حتما آن ها را بـه حال خودشان رها نمود؟ یـا اینکه همان صحبت های قبلی را بار ها و بار ها تکرار نمود کـه هم خود خسته شوید و هم فرزندانتان را از خود دور کنید؟

نکات مـهم : بعد از پرداخت وجه لینک دانلود بـه شما نمایش داده مـیشود و برای اطمـینان بیشتر یک لینک دیگر بـه ایمـیل شما ارسال مـیگردد.

: خیر مقدم خدمت انجمن و اولیا




[دانلود متن مجری گری جلسه انجمن اولیـا و مربیـان - دبیر فایل خیر مقدم خدمت انجمن و اولیا]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 04:21:00 +0000